Random Curiosity

Merry Christmas!

Merry Christmas Everyone!
I hope that everyone gets to enjoy their holiday with friends and family. :)

Canvas2 is off today, but look forward to tomorrow’s finale of Lamune!

December 25, 2005 at 1:04 pm
18 comments »
  • December 25, 2005 at 1:07 pmRasmiel

    Yeah, from the preview, it looks like Lamune will have the ending I wished for :)
    I can’t get enough of that drama…*Goes to play Lamune again*

    Merry Christmas BTW.

  • December 25, 2005 at 1:12 pmZyl

    And a very merry Christmas to you too!

  • December 25, 2005 at 1:47 pmNallu

    Merry Christmas ~
    I looking forward to Lamune last epi too >_

  • December 25, 2005 at 3:59 pmJT

    MERRY CHRITSMAS YAY GIFTS !!! :D:D:D:D:D

  • December 25, 2005 at 5:23 pmAznSoulBoy

    Merry Christmas Omni and Everybody =D

  • December 25, 2005 at 5:34 pmShadow

    Merry Christmas

  • December 25, 2005 at 5:57 pm*Chi*

    Merry Christmas ^^

  • December 25, 2005 at 6:05 pmKabitzin

    Merry Christmas Omni!

  • December 25, 2005 at 6:24 pmDaveJS

    Merry Christmas all

  • December 25, 2005 at 6:45 pmSyaoran Li

    Merry Xmas everybody ^^

  • December 25, 2005 at 7:07 pmnobody

    Merry christmas to all!^_^

  • December 25, 2005 at 11:17 pmtatsukida

    Merry Christmas!

  • December 26, 2005 at 3:04 amliangt

    Merry Christmas~~
    ^~^

  • December 26, 2005 at 12:15 pmRoFriends

    Merry Christmas & Happy New Year ^o^

  • December 26, 2005 at 1:32 pmREEPER

    Merry christmas, if not a tad late :P

  • December 26, 2005 at 3:12 pmCindy

    Lol.. blogging on Christmas Day… though I’m not one to speak ;)

  • December 26, 2005 at 3:13 pmCindy

    Omg these stupid emoticons look terrible! :O

  • December 26, 2005 at 3:33 pmREEPER

    agreed